středa 2. března 2016

Když si správně přejete aneb poprvé jsem něco vyhrála

Tento měsíc byl fakt hektický a já mám pocit, že neměl více dnů jako má přestupný rok mít! Podle mě jich měl naopak o několik dní určitě méně. Protože jinak si nedokážu představit, kam celý únor zmizel.



Stala se ale jedna úžasná věc, které ještě pořád nemůžeme uvěřit. Hostel, ve kterém jsme v Berlíně bydleli a kde nás upgradovali do apartmá (více o výletě do Berlína zde), pořádal soutěž na sociálních sítích. Zúčastnila jsem se víceméně jen ze srandy a nic si od toho neslibovala...


Jaké překvapení, když jsem vyhrála dvě noci pro dva v jakékoliv jejich pobočce po Evropě! Amsterdam i Berlín jsme viděli, do Londýna ani UK nemá cenu jezdit (překvapení již brzy). Ani do Prahy nebo Belgie se nám nechtělo a tak zůstala vyřazovací metodou Barcelona a Kodaň. No a jelikož jsem sehnala levné letenky na sever, tak nás v dubnu čeká velký výlet. Letíme totiž z Polska do Švédska a odtud se přesuneme do Dánska - proč letět přímým letem, když takto uvidíme více za stejnou cenu?

Máte pro mě nějaké tipy, co v Kodani, Katowicích a Malmö nevynechat?

Hezký den, M.

Pinterest.com

3 komentáře:

  1. Moc gratuluju! Takova vyhra by se mi taky moc libila :) ja tedka vyhrala knizku a jsem stastna jak blecha, ale vyhra toto, tak me asi odvezou s infarktem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé mě by potěšila i ta knížka! :) jakou si vyhrála?

      M.

      Vymazat
    2. Darek z prave lasky, hrozne jsem si ji prala a ono to vyslo :). Je to moje prvni vyhra, co jsem se zatim zucastnila tady na blozich.

      Vymazat