čtvrtek 4. února 2016

Solo travels - aneb jak je možné, že cestuji bez přítele

Ideální měsíc na tento příspěvek - únor, měsíc plný lásky. Spoustu lidí si myslí, že jakmile si najdete tu svoji drahou polovičku, tak už se od sebe nemáte odtrhnout. A pokud to uděláte, tak ho vlastně vůbec nemilujete! Omyl. Tento zažitý stereotyp je vidět v mnoha vztazích. Vtipným příkladem je třeba Výměna manželek a to, že manželé jsou kolikrát poprvé od sebe na tak dlouhou dobu - myšleno 10 dní. Je to vůbec pro vztah zdravé být tak často a neustále spolu?

Korsika - přestože tam ON se mnou nebyl, tak láska byla na každém kroku... ♥

Několikrát jsem se setkala s názorem, že ho asi nemiluji, když zase a opět odjíždím někam do tramtárie. Každý byl před mým odjezdem najednou expert na náš vztah. Afrika, Malta, Austrálie... Vždy několikaměsíční pobyty, které jsme oba ustáli. A já se ptám - bude lepší být nonstop spolu, zahodit svoje sny a dusit se ve vztahu? Nebo jednou za čas jít za svým snem, být šťastní a vrátit se do vztahu s čerstvou energií? Proč má někdo pocit, že jakmile máte partnera, tak automaticky ztrácíte nárok na cestování bez něj? Po každém mém návratu jsme si připadali jako bychom spolu začínali, byla tam ta příjemná zamilovanost a motýlci v břiše. Což po několika letech vztahu opravdu není něco, co zažíváte každý den. 

Navíc není nic lepšího než cestovat sama - utříbíte si tak myšlenky, budete jen sami se sebou a svými myšlenkami a ještě líp - poznáte na cestách spoustu zajímavých a úžasných lidí. 

Pinterest.com


Pokud máte silný vztah a důvěřujete si, tak vám takovéto cestování nemůže nic vzít. Naopak - přidá do vztahu nový vítr do plachet! A navíc - nikdo vám přeci neříká, že ta další cesta nebude třeba už s ním. 

A jaký je váš názor? Zvládli byste partnera nebo partnerku takto "opustit" a vydat se do světa?

M. ♥

8 komentářů:

  1. Moc hezký článek. Já zatím byla bez přítele maximálně tak 14 dní, když jsem jela na dovolenou s rodinou, ale pokud mi vyjde jedno velké přání, tak mě čeká odjezd cca na rok a jsem ráda, když čtu, že u vás je každé shledání jako nový začátek :) Mám na to podobný názor jako ty. Pokud si ve vztahu lidé důvěřují a plánují spolu být napořád, tak nějaké odloučení to přece nemůže překazit, navíc v dnešní době, kdy je možné se vidět denně na skypu případně se občas navštívit.

    OdpovědětVymazat
  2. Míšo, moc Ti přeju aby to vyšlo! :) kam plánuješ vycestovat? Cestování je jedna z mála věcí, která Ti dá mnohem víc, než co jsi do něj vložila (peníze).

    Hezký den přeje M.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj!!! Jsem moc ráda, že jsem narazila na tvůj blog, taky miluju cestování, ale bohužel teď jsem na delší dobu uvázaná v ČR, ale i tak si neodpustím pár dní za hranicemi :-) Proč vlastně píšu? Chtěla bych Ti vyjádřit podporu ohledně cestování sama bez přítele :-) Sama jsem odjela několikrát na delší dobu!!! Jsme spolu skoro pět let a úžasně nám to klape!! A experty na náš vztah úplně milujeme! :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, moc děkuji! Jsem ráda, že ještě existují lidi, kteří to mají stejně. My jsme spolu krásných 7 let a myslím, že právě tyto cesty nám vztah krásně posílily :)

      Hezký den a spoustu dalších cest! M.

      Vymazat
  4. Velmi s tebou soulasím. Cestování bez partnera má opravdu něco do sebe. Třeba i víkend o samotě pomůže srovnat si myšlenky a těšit se na toho druhého :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak - alespoň jednou za čas strávit víkend od sebe :)

      M. ♡

      Vymazat
  5. Sympatický blog a milé články. Já se single cestováním naprosto souhlasím, i přesto, že jsem ho zatím nepodnikla, ale tenhle rok to plánuju a moc se na to těším, jen to chce odvahu. S přítelem jsme od sebe byli maximálně na víkend či víc dní, ale myslím si, že je to fajn, chvilku se věnovat jenom sobě. Vnese to čerstvý vítr do vztahu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barčo, moc děkuji. Užij si cestování bez přítele a vytěž z toho maximum :) kam se chystáš?

      M.

      Vymazat