úterý 5. ledna 2016

Jak to všechno začalo...

Vlastně úplně nevinně, kdy jsem si jednoho večera přečetla článek o tom, co dělá člověku v životě největší pocit štěstí. Psalo se tam, že je to v rámci cestování především plánování dalších cest a dobrodružství. Ten den jsem se rozhodla si pravidelně zapisovat zajímavá místa, která na internetu, v knížce nebo časopise objevím. Plánovala bych si tak budoucí cesty - sepsala si tak vlastně plán do každé země. Nejdříve jsem chtěla nějaký hezký deníček, ale co by to bylo za inspiraci bez fotek že? Začala jsem si to bláhově zapisovat do "wordu". 

Přestože v dnešní době dělám všechno na počítači nebo online, své dva pomocníky s sebou tahám téměř všude. Zapisuji si tam své nápady, přání, sny, inspiraci ... 



No za týden jsem měla popsaných asi 60 stran nepřehledného textu a obrázků. V tom aby se blbej vyznal :) Nakonec jsem si založila první blog. Neměl být vůbec veřejný, ani pro kamarády. A už vůbec jsem neplánovala ho jednoho dne postupně přeložit do angličtiny. Byl prostě původně určený pouze pro mě. Ale upřímně? Dalo mi to hodně práce a zabralo spoustu času a říkala jsem si, že to vlastně může spoustu lidem pomoci. 

Pinterest.com

Kolik lidí se denně na sociálních sítích ptá na otázku: "Co doporučujete vidět v Londýně? Jaké jsou zajímavé místa v Řecku?" A spoustu dalších ... A tak jsem jej zveřejnila a pár lidem dala odkazy, když chtěli. Statistika mi pořád víc a víc říkala, že čeština ale stačit nebude. Čtenáři se našli po celém světě a mně přišlo líto, že si nemůžou ty strohé informace o destinacích přečíst. A tak pomalu a jistě se svoji angličtinou (která v České republice trpí a pomalu umírá) překládám...

Cesta z Vídně - Travel tips již brzy!


Časem mi ale začalo vadit, že blog má jasně dané téma, neměl by tak nijak vybočovat a jiné myšlenky a nápady se tam prostě tak nějak nehodí.  A proto jednoho zvláštního dne vznikl blog nový, blog druhý - Diary of M ... (Občas si říkám, že mi asi muselo přeskočit haha)

Mimochodem to sepisování krásných míst na světě mě dělá opravdu šťastnou! Článek nelhal :)


A tak pokud byste měli zájem nebo prostě jen plánujete další cesty, tak přidávám i odkaz - Travel Book (PS: Chyby mi prosím promiňte a PS2: Každá připomínka je vítaná)



S láskou ♥
M.

Žádné komentáře:

Okomentovat