středa 30. prosince 2015

Co mi rok 2015 vzal a dal?

Tento rok byl úžasný a smutný zároveň. Tento rok mi dal neuvěřitelnou životní sílu a chuť něco se sebou začít dělat, někam se posunout a vyjet ze zajetých kolejí. Přestat dělat to, co ode mě očekává okolí a rodina a začít dělat to, co mě naplňuje a baví. Trvalo to neskutečně dlouho a stálo mě to spoustu sil si udělat ve všem pořádek a hlavně to nejdůležitější - ten velký řez, kdy své rozhodnutí sdělím i ostatním. Nechtěla jsem se už utápět v těch depkách a nespokojenosti. Ve většině případů se to setkalo s pozitivním ohlasem, každý rozumný rodič, blízký a kamarád bude přece rád, že budu šťastná. No v několika případech se tak nestalo a nevypadá to, že by se jejich postoj v blízké době měl nějak změnit. 

pinterest.com

Proto jsem vlastně oběma svým rodičům musela dárky poslat poštou - máma je na druhé straně zeměkoule u protinožců a plní si tam své sny, táta se s mým rozhodnutím nevyrovnal. Letošní rok mi tedy vlastně vzal oba rodiče - jednoho dobrovolně, druhého ne. Jeden se rozhodl jít proti proudu, dát výpověď v práci, nechat zde všechno a jít za svým snem. Druhý se obklopil negativními myšlenkami a nenávidí celý svět. Kdo je šťastnější? Proč mají někteří lidé potřebu žít podle nějakých "norem", do kterých ale prostě ne všichni zapadáme? Proč je mi nakonec blíže právě maminka, která je x desítek tisíc kilometrů daleko? 


Letošní rok mi naopak dal novou energii a lásku ve vztahu s Ním, protože přesně v takovýchto časech si člověk váží lidí, kteří kolem něj zůstali, kteří při něm stojí a podporují ho ať se děje cokoliv! Dal mi příležitost vyzkoušet si novou práci, která mě prostě baví, protože jsem obklopena spoustou veselých, milých, šťastných a kreativních lidí. Jít do práce je často neskutečná zábava, přestože mi občas dochází energie (zvlášť teď během svátků, kdy to byl prostě blázinec). 

pinterest.com

Moc se těším na ten další rok, protože vím, že už nic nebude nikdy stejné, chystáme se s Ním pro jedno velké rozhodnutí, které nám otočí život o 180 stupňů a já se nemůžu dočkat, až vám o tom všem budu moct napsat ...

Mějte se rádi a vezměte si do toho dalšího roku s sebou jen to krásné

M.

Žádné komentáře:

Okomentovat