čtvrtek 23. března 2017

Konec jedné životní etapy

Wow, to byl ale emočně šílený týden nebo vlastně dva! Všechno začalo tak krásně, čekaly nás poslední dva týdny, ale minulé pondělí přišlo na svět konečně to dlouho očekávané bejby a s ním přišel do domu i neuvěřitelnej chaos. Fyzický i psychický. Alespoň, že se nám o víkendu konečně rozhodlo, kam se to vlastně po návratu z Česka budeme stěhovat!


 Myslím, že jsme to měli oba dost pod palcem a v úterý se o děti postarali tak, že snad ani nepostřehli, že tam nemají rodiče (ty si mezitím „užívali“ v porodnici). Ráno jsme hezky posnídali, Míša si s nima zahrál hru s Krtečkem (ano, i britské děti mají rády našeho českého Krtečka!) a já je potom odvezla do školy a školky. Taková ta pravá domácí pohoda, která skončila hned, jak večer přijela babička dětí. Ehm, proč? Pomoct s miminkem a dětma říkáte si, ale to ji vůbec neznáte! Babička Pamela je totiž strašně neschopný člověk, kterýmu bych pomalu musela dělat chůvu já sama, protože máte strach, že děti nechá utopit ve vaně, když si kliká na tabletu, nebo je nechá hlady, protože se zrovna vrtá v hlíně na zahradě. Už totiž naprosto vím, po kom je naše host mum. Po své mamince! Abyste pochopili souvislosti, tak babička Pamela sice pochází z chudé rodiny, ale měla štěstí a nabrnkla si dědečka Cavana, který neměl zrovna nouzi o peníze. No a tak milá Pamela nemusela už nikdy pracovat a jen se starala o svoji zahradu, jezdila na dovolené a vychovávala děti (jak, to je mi záhadou). Vlastně nic moc neobvyklého tady v Anglii. Ten pidi zámeček ji pomáhala uklízet uklízečka, o děti se staraly aupairky a chůvy a o těžší práce na zahradě zase zahradník – jak říkám, tady nic moc neobvyklého, pro klasickou českou rodinu ale dost velké sci-fi. Jenže z ní se stala naprosto nepoužitelná žena v domácnosti bez špetky selského rozumu…


A tak se tam babička celou středu motala, já nevěděla, co mám dělat, nikdo mi nic neřekl a všichni se jen točili kolem miminka. Pochopitelně, a tak jsem se zdejchla na zahradu s knížkou a pozorovala u toho chudáka Míšu, který jako jediný v domě něco dělal a poprvé v tomto roce sekal trávník na zahradě. Byla by to možná i idylka, kdyby to byl náš dům haha. Naštěstí se nám nálada zvedla během víkendu!

NOVÁ RODINA aneb máme práci!

Nejdříve to totiž vypadalo, že rodina z Brightonu je prostě tutovka a my prostě ani nečekali, že by to tak nebylo. Koupili jsme dokonce i letenky do Česka dle jejich termínů a prostě čekali, že interview je jen osobní seznámení a práce je pro nás jistá. Ona by i byla a dle toho, že rodina už nikdy neodpověděla na můj email, že jsme se rozhodli vzít jinou nabídku, s námi asi dost počítali. No, my si ale nedokázali představit žít v domečku 2x2 metry bez jediného úložného prostoru a tak jsme je odmítli. V takovým malým prostoru by si snad neporadila ani Ikea haha. Díkybohu za to, že jsme měli v záloze ještě jednu rodinu od Oxfordu, kam jsme se nakonec vydali minulý víkend a musíme říct jedním slovem WOW. Znáte ten pocit, když někoho potkáte a cítíte tam tu jiskru a pocit, že to je prostě TEN pravej? Tak mi přesně takovej pocit měli právě z oxfordské rodiny a když nám ukázali náš domeček 3+1, který pro nás nově vybavují, tak jsme měli jasno. Co budeme se vším tím prostorem, kde budeme bydlet, dělat, to ještě nevíme! Jediná nevýhoda byla, že jedou na dovolenou a my tím pádem museli řešit nové letenky, protože nás mohou přijmout nejdříve 13.dubna a naše původní letenky byly na 7.dubna. Poprvé v životě jsme za letenky zaplatili neuvěřitelnou pálku! Zkoušeli jste někdy přebookovat letenky u nízkonákladovky? Nejspíše se vyplatí koupit letenky nové, ne však v případě, že potřebujete letět o Velikonocích. Naše bankovní účty pláčou ještě teď, když víme, že za tu cenu bysme pořídili třeba akční letenku do Thajska… Ale máme práci, která se zdá naprosto dokonalá!



Teď nás čekají poslední dva dny práce, v sobotu se jedeme nastěhovat k nové rodině, protože nechceme tahat všechny věci do Česka a zpátky a v neděli plánujeme strávit poslední dopoledne s dětma. Doufáme, že nebudou moc smutné, protože se jim to bude říkat asi až dneska a mně je z toho vážně smutno… naštěstí má malý Leo za pár týdnů narozeniny, tak přijedeme na oslavu a na návštěvu. Nemáme to z Oxfordu moc daleko a auto budeme mít k dispozici, tak už plánujeme nejen návštěvy současné rodiny (přes všechno to špatný, co se stalo, je máme rádi) ale i okolí Oxfordu! Jako první na seznamu je určitě známe Cotswolds, Bristol nebo třeba Bath…

21 komentářů:

  1. Moc hezký článek :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. No úžasné. Jsem ráda, že jste nakonec rodinu našli! Těším se na nové články a nové zážitky. Snad nebudou mít taky babičku Pamelu 😄

    Travel with Marky || Život v Americe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díkybohu teď už nebudeme tolik součástí rodiny, takže klidně ať mají doma Pamely dvě :D

      Vymazat
  3. Babička Pamela mě totálně rozsekala :D snad v té nové rodině žádná taková nebude :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věř, že nás rozsekávala každou svoji návštěvou haha

      Vymazat
  4. Úplně vidím babičku Pamelu :D Tak prima, že jste našli skvělou rodinu, snad to bude skvělé celou dobu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bojím se, že žádná rodina není dokonalá a po čase vždycky nastane nějaký zádrhel, ale tfuj tfuj snad to nebude nic strašnýho :)

      Vymazat
  5. Bristol a Bath jsou naprosto skvělá města! :-) Určitě budete mít krásný výlet!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se moc těšíme! To bude zase fotek a nápadů na články :)

      Vymazat
  6. babicka pamela mala teda stastie v nestastí ze si narazila bohaca moc by ma taky zovot teda nebavil, ale hlavne ze novu rodinu mate:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky ne! Taková nuda. Barák je velikosti asi 20+8, obří zahrada... a je tam sama s manželem (který mimochodem prý neumí zapnout ani TV, ale hlavně že má prachy haha)... asi z toho Pamele zakrněl mozek

      Vymazat
  7. No letecke spolecnosti presne vi kdy a jak nasadit ceny letenek. Letim se synem do UK v sobotu hlidat svagrovy syna a letenky ackoli byly kupovane s predstihem byly palka taky slusna. Kazdopadne preju hodne hezkych zazitku a prozitku na novem miste;)

    ByGabra
    www.bygabra.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vždycky jsem říkala, proč ty lidi zbytečně vyhazují peníze a kupují drahé letenky, když se dají sehnat klidně i za pár liber/eur. No bohužel někdy není zbytí :( Ať se v UK líbí!

      Vymazat
  8. Bristol a Bath :) Krásná města a Bristol je dost živý. A Cotswolds :) Jinak letenky chápu :/ Občas umí vyskočit pěkně nahoru, ale já si vždy říkám, jestliže stojí zpáteční letenka nad 80 liber, tak to neberu :D:D A vyčkávám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 80 liber? I to je na mě moc - jakmile není letenka v nějaké akci nebo chybě systému, tak většinou nekupujeme haha. Naposledy jsme tak letěli za dvě eura do Berlína :D

      Vymazat
  9. Zmíňka o babičce Pamele mi torchu vykouzlila úsměv na tváři :D To jsou ty "moderní" babičky.
    V nové rodině to určitě bude super, těším se na nové články odtamtud! :)
    ReadLoveEat

    OdpovědětVymazat
  10. Bože. Chci bejt Pamela! :D Super článek!!! <3 <3 <3
    ................................................................................................................................................................................
    Znám tě už moc dlouho a jsi mi hrozně milá a sympatická a hodňoučká (až je mi úplně blbý psát ti tohle, jak jsi miloučká! :D ) ! ♥ Mám tě moc ráda!!! ♥♥♥
    Mám také blog a je to něco, co miluju, a tak by mě nehorázně potěšilo, kdyby ses na můj blog podívala! Moc by mě zajímal tvůj názor!
    Uděláš mi tím největší radost na světě!
    Přeji ti mnoho štěstí, lásky a úspěchů!
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha dřív chtěla být každá Pamela skrz Pobřežní hlídku :D Moc díky za komplimenty, jdu mrknout i na ten tvůj ;) M.

      Vymazat
    2. :D To máš pravdu! :D
      Děkuju moc!!! <3 <3 <3

      Vymazat
  11. I když je to "off topic", tak nový začátek teď čeká i mě, nová kapitola, vnitřně cítím nějaký zlom, ale za boha nevím, kam mě to povede!

    OdpovědětVymazat