pátek 24. června 2016

Posíláte rádi pohledy? Mám pro vás super TIP!

Nevím jak vy, ale pro mě osobně jsou pohledy v této době plné internetu opravdu vzácné. Možná proto jsme se rozhodli je sbírat a z každého místa, které navštívíme, si jeden takový pohled dovést. Kdo má taky pořád doma utírat prach ze všech těch věcí na poličce - hrneček I love Prague, model Big Benu, miniatura Eiffelovky a podobné. Jak ale nejlépe poslat pohled někomu blízkému z takovéhoto výletu?

Zdroj: www.puretravel.com


Řešením může být aplikace do chytrých telefonů od České pošty - Pohlednice online! Nejen, že můžete poslat vlastní fotky jako pohlednici a tím pádem nekupovat ty stále stejné a často kýčovité v souvenire shopech. Dokonce si můžete v jiné aplikaci vytvořit koláž a z ní pak pohled vytvořit. Na zadní stranu napíšete vzkaz pro příjemce, adresu a zaplatíte. Platím většinou přes platební kartu, ale do aplikace se dají peníze i nahrát (pak je tam i nějaká sleva). Česká pošta pak do pár dnů pohled vyrobí a doručí adresátovi.

A co je na tom všem nejlepší? Pohlednice je tak ve schránce mnohem rychleji (z některých zemí jdou pohledy faaakt dlouho - třeba některé ze Zambie dodnes nepřišly) a navíc je jedno odkud posíláte, ale záleží kam - do ČR je cena něco málo přes 20kč. A to je velká úspora peněz! Když si vezmu, kolik stojí pohled a hlavně pak známka v zahraničí. Takto máte originální a jedinečnou pohlednici a ještě za méně peněz. A to se prostě vyplatí!

Posíláte taky rádi pohledy? A máte zkušenost s touto aplikací? Pokud ne, určitě to vyzkoušejte.


Hezký den přeje M. ♥

PS: Článek nebyl Českou poštou nijak sponzorován - prostě mám tu aplikaci opravdu ráda!

7 komentářů:

  1. Ahoj,

    já miluju pohledy a chodím na stránku www.posscrossing.com, přes kterou posílám pohledy do světa a taky mi chodí. Stojí za omrknutí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jdu na tu stránku mrknout - předpokládám, že naoplátku posíláš pohledy i ty? :)

      Vymazat
    2. Ano, funguje to pohled z pohled, ale časem jich o neco víc dostaneš, že jak se přihlašují nováčci, ti nejdřív posílají, než vůbec mohou něco dostat. :) Ale je to o náhodě, nedá se ovlivnit země, kam posíláš a odkud dostaneš pohled. Je to náhodné. :)
      Já si to uplně oblíbila a je to jaksi závislost.. Baví mě dostávat pohledy a pak je založit. Není to jako email a tak. :)

      Vymazat
  2. Skvělý tip. :) Zatím jsem o tom neslyšela, ale stejně jako Pavla jsem na Postcrossingu. Bohužel mi chodí samá Německa a Polska, tak se to časem omrzí. Ale občas je to skvělý. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaká byla tvá nejzajímavější destinace těch pohlednic? :)

      Vymazat
  3. Páni, já úplně zírám, na co všechno už dnes existují aplikace! Je to tedy skvělý tip, určitě na mobilu mrknu :).

    OdpovědětVymazat