neděle 3. dubna 2016

Když se rozhodnete změnit váš život aneb stěhujeme se

Spoustu lidí má tu svoji komfortní zónu a měnit na tom z mnoha důvodů nic nechtějí. Když se ale rozhodnete změnit svůj život, opustit ji a vydat se vstříc novým dobrodružstvím, tak se vám ukážou naprosto jiné obzory. Poznáte tolik nových věcí - o sobě, o světě, o okolí... Pro některé nastává tento challenge už při balení batohu na dovolenou, kdy najednou nemohou vzít kufr plný triček, několika párů bot, spoustu kalhot a šatů. Na prodloužený víkend. Taky jsem byla taková. Ale když toto překonáte, tak to bude hned všechno lehčí. A to doslova!
Pinterest.com


Vraťme se ale zpátky k tomu, co jsem nadpisem článku chtěla říct. Už odmalička, kdy jsem začala cestovat, jsem věděla, že život v České republice pro mě nebude úplně to pravé ořechové. Když jsem HO před lety potkala, říkal mi, že rozhodně nikam za hranice nechce. Moje srdce mě ale táhlo pryč a já nebyla úplně šťastná. A najednou přišel den, kdy mi řekl, že se odstěhujeme. Do zahraničí. Společně... Rozhodli jsme se tedy dát výpověď v práci, sbalit náš život do dvou kufrů a krabic (ty necháme u rodičů na půdě) a odjet. Každý se nás ptá "na jak dlouho? Kdy se vrátíte?" ale mi prostě nevíme. Možná za rok, možná za dva a možná taky nikdy...


Zbývají necelé dva měsíce do odletu a posledních pár směn v práci. Přiznávám bez mučení, že mám trochu strach. Kdo by taky neměl!? Ale už se těším na ten nový společný život v zahraničí.

Nějaké rady jak sbalit svůj život do kufru s povoleným limitem 32kg?

Jděte si za svými sny!

S láskou M. ♥

Pinterest.com

Žádné komentáře:

Okomentovat