pondělí 18. ledna 2016

Nejlepší dárek pro cestovatele jako jsem já

Na prvním místě by byla samozřejmě letenka nebo jízdenka do vysněné destinace, ale teď mám na mysli něco naprosto jiného. Od kamarádky jsme dostali společný dárek k Vánocům a to úžasnou stírací mapu Světa neboli scratch map! Musím říct, že to byl perfektní dárek přímo dělaný pro nás. Domluvili jsme se, že setřeme jen ty země, kde jsme byli společně oba dva, takže jich zatím není moc. Ale může být na světě lepší chlap než ten, který vám řekne, že si můžete seškrábat mapu sama a on vám dá důvod je setřít (chápej - procestuji s tebou celý Svět)? 



Koukala jsem, že na českých webovkách jsou docela drahé, ale dají se koupit i za pár dolarů ze zahraničí. Existují i různé varianty - Evropa? USA? Cokoliv chcete! Pokud cestujete stejně rádi jako já, tak můžu jenom doporučit, protože scratch map? To je něco, co budu mít na celý život! 



A jaký dárek potěšil v poslední době nejvíce vás? Nebo naopak čím jste naposledy obdarovali své blízké?

M. ♥ 

4 komentáře:

  1. Krásny tip.. Ja by som brala takú mapu.. Ale jedine kde by som išla je londýn a new york..

    Pls follow:
    http://discoveringglam.blogspot.com

    Thanks

    OdpovědětVymazat
  2. Krásny tip.. Ja by som brala takú mapu.. Ale jedine kde by som išla je londýn a new york..

    Pls follow:
    http://discoveringglam.blogspot.com

    Thanks

    OdpovědětVymazat
  3. Po této mapě koukám už dlouho! Zatím jsem si nekoupila, myslím, že než se k tomu dostanu, tak ji od někoho dostanu. :)

    NEPLECHA NA PLECHU

    OdpovědětVymazat
  4. Musím říct, že je to fakt krásný dárek a já se o to víc těším na další cesty! :) Jen na mapu musím vymyslet nějaký rám...

    OdpovědětVymazat