pátek 8. ledna 2016

Den plný odpočinku a plánů do budoucna

Konečně nastal den, kdy jsme odložili oba dva svoje povinnosti a starosti a užili si pouze sami sebe. Hned po snídani jsme se vydali autem do blízkého okolí a udělali si super zimní procházku v zasněžené přírodě! To vám byla naprostá paráda! Jen my dva, sníh a nikde nikdo. Konečně jsme mohli v klidu probrat náš společný život a hlavně cestu, kterou bychom rádi zrealizovali. 




Ty obavy, starosti a strach byli najednou v té zasněžené krajině po jeho boku úplně nicotné a oba jsme se ujistili o tom, o čem sníme. O společném snu, který nebude ani náhodou jednoduchý, ale výsledek bude stát za to. 




Večer jsem si po večeři ještě užila svoji první "bathbomb" od Lush (může mi někdo vysvětlit, proč jsem to neobjevila už dříve?!) a zpečetila tak báječný den, kdy jsem si opět a zase uvědomila jak jsem vlastně vděčná a šťastná za to co mám. Ale věřte mi - nepřišlo to všechno samo, některé věci stály spoustu sil, slz a zklamání. Nikdy si nenechte od nikoho kecat do svých snů! Jenom vy a vaše přesvědčení v to, co děláte vás nakonec udělá šťastné. Nikdo jiný za vás šťastný nebude...



S láskou
M. ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat